kisah sebuah kehidupan

Percintaaan kita berusia 3tahun.

arini aku cukup kecewa,bukan salah siapa..mungkin nih kehidupan yang perlu kita hadapi.pada mula aku kenal dia,aku mencintai dia,aku sayangi dia,aku beri seluruh jiwa raga aku untuk si dia,tanpa engkau hidupku tidak lengkap..teringat kembali kita redah hujan bersama,walau selebat mana sekali pun kau tetap di hati..aku sentiasa bersama kau..
aku masih ingat lagi kisah kita bersama..aku bukan seorang setia.aku selalu tinggal kau ketika aku senang,dan kerana engkau juga la aku sampai ke tahap nih..aku perasan engkau
gembira,dan pada saat ini baru aku sedar penglibatan kau dalam hidup aku amat ketara.engkau juga lah membantu aku mencorak kan hidup ku yg sepi..

ketika ini engkau kabur dari pandangan aku..kau pergi meninggalkan aku,aku sedar mungkin aku ego dan tidak berperikemanusiaan terhadap kau.tapi apakan daya aku cuma
manusia biasa yang tak dapat memuaskan hati semua pihak.aku harap kau bahagia dengan apa yg berlaku.dalam hati aku cuma ada satu ruang yang terbuka,dan engkau lah di dalam nya.sejujurnya aku katakan disini..aku amat cintakan engkau



sayang..jangan lah tinggalkan saya.
saya merayu kat awak syg,sy sunyi sgt..


ini lah laptop kesayanganku yg sudah rosak. i love you




2 comments:

hidayahshariff said...

uyt, cesss! laptop kau tu name sayang ye. hahahha~

Double AA said...

Syg ko pnggil lappy? lol!

Post a Comment