mandarin class


7/9/2010 : mandarin class

huh..aku mengantok! fyi,ni la kelas pertama aku attend for 1st week in this new semester
mmg agak memberangsangkan dimana ada peningkatan untuk bangun awal.
tapi..awal pun bangun 20minit sebelum kelas bermula.
kelam jgak arr nak bersiap..

so bila da masuk n blaja suma.igt mandarin nih satu benda yg mudah dan mencabar..
tapi mak ai susa arr nak ckp..mcm loser je bila belajar benda nih nyebut reti tapi sepatah haram pun
xpaham..
so moral of the story..mama always remind me; take your breakfast dear and get up early in the morning so you'll be prepared for any obstacle not for today but also in a next day.

but paham jela anak bujang..nasihat 10percent je masuk but tuh bukan bermakna saya nih derhaka kepada mak saya tersayang.

anyway mama, i'm miss you from here so much.

back to the class:
sekarang kne focus arr,mandarin bukan bahasa yang mudah.
benda nih bukan untuk wat main.saya taknak repeat mandarin class.
sekarang nih pun ada lg 2 level mandarin class menunggu.



1 comments:

hanie bonie said...

mmg ko wajib amik bahasa mandarin ke????

Post a Comment