saya sayang DANEY saya

minta ampun tuan empunya picture..(saya pinjam taw)


inilah daney saya.
sebenarnya inilah hadiah teristimewa saya untuk seseorang
bila saya lihat pic nih balik..wah sungguh cute dia rupanya..yela lpas bli tros bg..
xjumpe2 taw pastu tuan dia xbagi chance lgsung..huhu

imbas kembali....

huhu..kelakar lak nak tulis post nih..cm cerita lak..
taw tak..dah la
ok daney nih saya beli time saya umur 17taun..sweet kan..
nih bear hadiah sempena birthday orang yang satu-satu nya saya syg..
time nih baru habis 1st semester kat matrikulasi..
demi sayang..yang busuk jadi wangi,yang letih pun jadi happy..
kita orang hang out kat times..kne lak kedai tuh baru buka..
wah harga durian runtuh..dpt around rm70,cm xcaye jer..besar kot..

ok arr dah dapat dan dia pun sungguh happy..
saya lak senang tgk orang yang saya sayang tuh happy..wow..best dpt bear besar!
tapi..huhu paham2 jela orang laki malu kot nak pegang bear besar2 dpan public..
(aiya xmacho tul..)
huhu...so terpaksa la dia bawak kadang2 sian gak but tula..saya malu la..
btw itulah sejarah kita..
saya harap awak simpanlah daney nih elok2 k..
klu ada umur yang panjang dan jodoh berkekalan..
kita akan berjumpa masa depan,dan insyaAllah saya mahu awak jadi peneman saya di syurga kelak insyaAllah..

1 comments:

haney said...

luv daney too~
=)

Post a Comment